maandag 29 juni 2015

Loop met mij mee




  Loop met mij mee         



Als je niet weet wat ik bedoel,
Loop dan met mij mee.
Over het losse zand,
De route van mijn gevoel.

Als je niet weet wat ik wil,
Loop dan met mij mee.
In de richting van mijn hart,
En hoor mijn stille gegil.

Als je niet weet wat ik zeg,
Loop dan met mij mee.
Over die hele lange weg,
Doen we het samen, met z’n twee.

Als je niet weet waarom ik moet huilen,
Loop dan met mij mee.
Naar het verleden, naar mijn jeugd,
Misschien kunnen we even ruilen?

Als je niet weet waarom ik zwijg,
Loop dan met mij mee.
Naar mijn verwarde gedachten,
En probeer mijn pijn te verzachten.

Als je niet weet waarom ik niets meer wil,
Loop dan met mij mee, over de gangen.
Sla je arm om mij heen,
En laat me naar vroeger verlangen.


Monika Eberhart           



Geen opmerkingen:

Een reactie posten